Usain in London 2012

Usain in London 2012
  • http://www.facebook.com/annmarie.sterling Annmarie Sterling

    you go bolt

  • Alex

    Usain is the best runner i have ever seen cant wait for london 2012

  • Dennis Rich

    All the best Bolt,,Keep Cracking !!

  • asdfghjklqwertyuiopzxcvbnm

    bolt bolt bolt

  • veronica

    such a beautiful man, Usain you legend

  • http://www.facebook.com/kerined Jahguide David

    OMG!!!! GOSH!!!!!>>>>………..Perfection

  • http://www.facebook.com/joshua.rouxel Joshua Rouxel

    You’re my most favourite athlete in the world!!

  • S-N-BIRJAND

    YOU ARE BEST IN LONDON
    YOU CAN HIT ALL RECORD AGAIN

  • leilei

    haha he’s got cool shoes man want them haha

  • http://www.facebook.com/joyful01 Hazel Blackwood

    You are a Legend and I’m so proud of you… Keep doing what you does best and keep our flag flying high.

  • arumnemen

    we need to know you’re ok usain. please no dancing before the finish line.

  • Paul Sammeroff

    BEST COMMENT ON TV THE OTHER NIGHT. WHEN ASKED IF HE WON THE 100 METERS, WHAT WOULD YOU BE….ANSWER….”A LIVING LEGEND”!

  • http://twitter.com/ElyaKhmel Elmira Khmelevskaya

    Великий человек!

  • mynameiserkki

    woww!!!!

  • Anna

    Number 1

  • huiyin

    handsome….good luck in 200m and 4X100m

  • 장성은

    Awesome!!!!!

    • brooklynyardie

      and amazing!

  • http://www.facebook.com/shannon.brown.3572 Shannon Brown

    I love you Usain. Congratulations on your win in to 100 and best of luck today with the 200!!!Your simply beautiful!!!! Shannon

  • gojamtamene

    hy you are z most best!!

  • http://twitter.com/BoltandJamaica Bolt and Jamaica in

    Legendddd ! :D

  • HmD

    Goooo Bolt Goooo

  • http://www.facebook.com/nellyonemoneybreezy Nelly OneMoney

    one love bolt :-)

  • Star

    You’re my idol !!!

  • Miss.C

    Very nice photo

  • xx marcia xx

    yeah yeah, lookin nuff hot!!!!

  • Inna

    Usain, please, tell me your personal e-mail address at -140812-@ukr.net

  • http://www.facebook.com/jvjayvora123 Jay Vora

    usain bolt reallly roxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx…..!!!

  • jose cicero douto silva

    aqui no Brasil, será mais um show deste Raio Humano Usain Bolt.

  • Sarah

    My idol ! x

  • Lee

    Jamaica definitely had the coolest Olympic uniforms!

  • Anon, London

    Bet you can outrun that old No 10 !

  • http://www.facebook.com/sam.houndjo Sam Houndjo

    le premiere homme sur la terre des coureurs du monde

  • db

    a gr8 inspiration to us all and also the legend that every1 loves

  • db

    usain, u r a unique person like every1 else and i wish u th best in life after all i am 11 yrs old n have th rest of my life to live out

  • UJTYEB

    OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3OMG USAIN I AM IN LOVE WITH YOU U HAVE INSPIRED ME !!! I LOVE U WAY MORE THAN 1D AND JUSTIN BEIBER AND ACUTELY U COMPARED TO THEM HAHA THEIR CRAP USAIN U R THE LIGHT TO MY BOLT I LOVE U SOOOO MUCH !!!! <3.

  • Melkiad

    You are number 1

  • hussain

    go bolt go…

  • hussain

    faster than mind

  • Susan Walby

    As you can see everyone loves you U, even me and a I’m a 64 year old grannie (purely in a motherly way I hasten to add)!! I pray for you that God will keep you close, from Mrs Walby, Colchester Essex